Pencapaian Piagam Pelanggan

Jabatan Kewangan Dan Perbendaharaan Negeri Melaka Sehingga 30 Jun 2017

BIL PERKHIDMATAN TEMPOH MASA STATUS PENCAPAIAN KESELURUHAN
PERATUS (%)
1. Pengeluaran bayaran(cek/EFT) untuk baucer bayaran yang lengkap Empat Belas (14) hari dari tarikh terima 100
2. Pembayaran gaji kakitangan awam melalui sistem gaji berkomputer Mengikut tarikh gaji yang ditetapkan 100
3. Pengeluaran Resit Perbendaharaan untuk penyata pemungut yang lengkap Dua (2) hari bekerja dari tarikh diterima 100 
4. Pengedaran penyata gaji bulanan kakitangan kepada jabatan Sepuluh (10) hb bulan berikutnya 100
5. Permohonan pinjaman kenderaan dan komputer dimaklumkan keputusannya kepada pemohon Lima (5) hari bekerja 100
6. Permohonan pindah peruntukan dimaklumkan keputusannya kepada jabatan yang memohon Tujuh (7) hari dari tarikh terima permohonan 100
7. Mengeluarkan laporan Naziran SPEKS kepada jabatan Empat belas(14) hari dari tarikh terima 100
8. Setiap Aduan yang diterima diberi maklumbalas Tiga (3) hari bekerja 100

Portal MelakaSistem Pengurusan Aduan AwamIntranet MelakaPortal HRMISPortal e-Bil MelakaSistem eSPEKS

MyGovernementLaman Web JPMPortal Rasmi MAMPULaman Web KSNGerbang SMSMDEC

PENAFIAN :  Pihak Kerajaan Malaysia dan Jabatan Kewangan dan Perbendaharaan Negeri Melaka tidak bertanggungjawab atas apa-apa kesilapan atau ketinggalan yang mungkin berlaku dan tidak sekali-kali boleh dipertanggungkan atau dipertanggungjawabkan bagi apa jua kerugian, termasuk tanpa batasan, kerugian khusus, tidak langsung atau berbangkit yang timbul daripada atau berkaitan dengan penggunaan atau kebergantungan maklumat yang terkandung dalamnya, sama ada melalui tindakan dalam kontrak atau tort atau selain daripadanya tidak kira bagaimana jua sekalipun.

Paparan terbaik menggunakan pelayar Internet Explorer 7.0 atau Mozilla Firefox dengan resolusi skrin 1024x768.
Hak Cipta © 2014, Jabatan Kewangan dan Perbendaharaan Negeri Melaka.
Peta Laman | Soalan Lazim | Dasar Privasi dan Keselamatan